idag är det torsdag! Toorsdag!!

Kvarteret skatan i hissen, så jäkla kul(parantes om överskrift) hmm..

Jag sitter just nu hemma i Hålbäckshult. Tog bussen hemåt idag, skulle ju göra nya tester för levern. De tog ett rör blod, o så var det klart... Hoppas att det är rätt med dem nu!

Annars så har pappa varit en ängel idag:) Han skjutsade hem mig till landet så jag slapp sitta i stan:) O så ska han skjutsa mig till Vetis ikväll:) Jag blev så glad att jag bakade muffins åt honom, o så ska jag laga mat med;)

Har pluggat på naturen i eftermiddag, har prov imorn.. känns rätt bra faktiskt:D Kan vara trevligt att känna att man är lite lyckad iaf.. annars känner jag mig som ett stort failure just nu.. skriv ett L i pannan på mig lixom...

jaja är man körd så är man, det är bara att bryta ihop o komma igen.. eller hur var det?

hoppas att min balklänning kommer imorn.. är så nyfiken!! Nervös inför imorn med.. men det förtränger vi tills det är dags, halv åtta(!)

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0