lite lättare...

Under gårdagen lämnade jag in mitt trasiga Internet, fick låna ett nytt. Jag beställde en ny mobil, och beställde klipptid. Jag o Sandra dämpade ångest med godis och film. Sov så otroligt gott med henne inatt...
Känns liiite lättare nu, men fortfarande sur. Och ångerfull. Och stressad. Och, och,och.. Men va fan vi skiter i det nu, för idag är det fint väder och jag pallar inte såra någon jag gillar. Trots att jag säkert lyckades lite både igår och idag.. Men ta det med en nypa salt vänner och min egna själ med för den delen.... Det är inte bra att dissa sig själv vet ni...
peppa för att snart kunna dricka öl i solen. Jag ska bli frisk
hej,hej,hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0