okej..

Var en sväng i Vetlanda förra veckan. Fick abstinens och var tvungen att åka dit. Träffade fantomen, viccan o Sandra. Men jag hade överskattat mig själv och var ju inte alls frisk. Dock härligt att träffa mina bästa vänner lite<3 Torsdagen spenderades med sandra och viccan mestadels. Och viccan var en ängel och körde mig hem till vimseby:) tack för det!

Långfredag spenderades slött.

Påskafton var ju igår... Och det var trevligt. Marie o Anders Adolfsèn var här:) Var ute och gick, o så åt vi god mat.. Dock tog det på krafterna, så jag var rätt dålig igår kväll igen. Sjukdomen verkar hålla fast mig.

Ingen feber men riktigt fina vita prickar i halsen, och härligt ont i nacken.

usch jag vill bli pigg, då ska jag göra massa saker. Springa, hoppa brottas, dansa, åka på roadtrip, och bara ta en promenad utan att stå och flåsa vid grindstolpen när jag kommer hem.

puss
 nu ska jag sätta mig på verandan en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0