regn och nya skor...

Det regnar idag, har gjort det heela dagen. Fast mig stör det inte så mycket, orkar ändå knappt att gå ut. Jag har sovit massor idag med...

Följde med mamma in o handlade idag, detta resulterade i ett par nya vårskor. Tror att mamma nästan var gladare än jag. Nu slipper jag ju ha "tyg-trasor" på fötterna, som hon kallar mina hm-skor ;)

Det blev inga röda skor, men det gör inget, gillar dem ändå:)

Nu ska jag ta en tablett antibiotika, den andra för dagen. Det är tufft vill jag lova! Jag måste dela dem med kniv, de är ju groteskt stora!

Annars ska jag nog plugga lite till, om jag inte somnar, är så rysligt trött hela tiden..

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0