det känns bra

Min helg är planerad, och känns kalas att åka i väg till vetlanda igen, så längesen sist. Nästa helg blir det nog att träffa gamla gänget o det ser jag fram emot!!

Jag tror att jag kommer jobba som tennistränare i höst och det kommer bli roligt! Ska nog försöka träna en gång i veckan med, för att bli av med "ölmagen" eller ja magen;)

Idag har jag övningskört lite och plockat svamp.. nu ska jag snart förbereda mig för jobb, känns inte så lockande, men ändå helt okej med pengar;)

Den här veckan får jag skjuts från långbrössle med snäll arbetskamrat, men det innebär att jag igår(och idag) cyklar fem kilometer ut till stora vägen i mörker. tio på kvällen.. Det gick bra igår, bara det att cykellyset inte funkade förrän efter en kilometer och var jävligt mesigt.. men chansade o  höll mig på vägen:) Jag har reflexväst om ni undrar.. så jag syns men ser inget;)

jaha.. nu ska jag nog gå igenom de där skyltarna igen.. kan snart gänget tror jag:D

that`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0