en liten uppdatering...

Okej det händer en del, och jag bloggar ju dåligt så en liten uppdatering sen sist kanske är på sin plats..

Mina systrar har flyttat o börjat skolan igen.. lite tomt men plutten kommer ju hem på helgerna. (Ska tvinga henne att göra kanelbullar till mig imorn) hihihi

Jag har jobb nästa vecka med, men sen vet jag inte(eller Åbro).. Men det blir ingen skola för mig det här året, håller mig hemma o sällskapar paranteserna istället;)

Jag har skrivit in mig på körskolan o var o gjorde fas A för första gången igår.. Svårt tkr jag...

I helgen ska jag fortsätta plugga o fixa hemma. Va sugen på att åka till vetlanda o festa, men jobbar söndag kväll så kändes lite jobbigt. Men om ngn festsugen Vetlandabo läser detta får ni gärna höra av er om nästa helg;D

Annars.. jo just det! Jag var på malmöfestivalen i tisdags! Asroligt!! Vi (jag o fantomen) såg Johnossi och vårt "husband" Against Me!!!!! Fy fan va häftigt det var att se AG så jäkla bra! Bara fans i publiken o tokbra stämning, massa bra låtar och totalt lyckorus!!  Johnossi var oxå kanon men publiken var mkt tråkigare, men det blir ju så när man har en hit på radion kan jag tänka mig...

Nu ska jag städa här hemma tänkte jag, sen blir det att plugga lite tror jag..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Siri

Härligt med uppdatering! xD



Puss

2010-08-27 @ 18:07:40
URL: http://payday.blogg.se/
Postat av: sandra

jag må va från sävsjö, men jag hoppas de funkar! :P

fredagen den 10!! :):):)

2010-08-31 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0