....

okej, beslutångesten kryper runt under mitt skinn. Vi har blivit bra kompisar nu, eller nej det är väl mest så att vi har lärt känna varandra bra. Vi hänger rätt ofta.

Vad ska jag göra till hösten, vad vill jag göra till hösten och framförallt vad kan jag göra??? Sen blir det inte bättre av att jag har en jäkla massa saker som jag inte tagit tag i ännu.

Just nu ser det väl ut som om jag inte börjar plugga. Tabbade mig på insöket och därför tror jag att jag är så gott som körd. Så då måste jag försöka ha jobb tills jag ska göra ngt annat. Men det löser sig nog det med. Bara svårt att veta hur det ska gå med allt. Och distansförhållande gör inte situationen roligare.

Menmen dags att jobba för förbättring.... tackkort ska skrivas ( jag kommenterar inte ens det där) XD

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0