:D

Jag är glad just nu.. har fått några nätters jobb på åbro,jobbar lite i hallen och imorn ska jag på typ ny intervju/introduktion på tidningen och hoppas att även det leder till ett extraknäck;)
Det som är bra är att det är så himla kul o jobba med, på tennisen gör jag det jag gillar. Och den här veckan har jag skrattat så jag fått ont i kinderna med matsa på åbro:) då går nätterna jättefort jag lovar...
På lördag ska jag på julbord med åbro, det blir kul:) innan ska vi spela det där tevespelet som man bara styr med sin egna kropp ni vet? Tändningen kommer va total, jag mot fyra grabbar o en tävlingsinriktad kvinna hahaha:) kommer va genomsvett på julbordet sen..
Nästa vecka väntar halkan, och på fredag ska jag på johnossi<3 kärlek totalt!! så himla gutt!!!! sen blir det att göra jönköping med plutten:) haha jag är klad hest
favoritlåt med johnossi? party with my pain och break into school de får jag inte nog av:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0