det snurrar i min skalle...... jämt

Jag är en grubblare, har kommit fram till det. Jag grubblar tyst, skriver texter ingen får läsa o undrar vad jag skulle gjort annorlunda. Skulle kunna ligga ett dygn o bara tänka.
Mest på oss. På hur allt ska bli, på att du inte kan lita på mig fast du knappt vill erkänna det. På att du alltid säger sanningen långt efter att jag bett dig. På hur mkt ångest jag kan känna av det, av oss, av mig. Men på hur jävla helvetisk lyckan är när jag får somna bredvid dig.

Jag hade jäkla kul i helgen, det är så det är:) Blev ingen lugn kväll, men väldigt rolig. Baksmällan var inte nådig, o inte jag heller på tevespelet;)

Jag har klarat halkbanan idag, o en sten lättade igen, bara två kvar i ryggsäcken, sen e jag fri:)

Saknar dig redan, o är väldigt trött. Nu är det snart jul, o för första gången är jag klar med klapparna innan den 23:e;)

På fredag väntar johnossi, o jag saknar fest med ninni..

Nu ska jag sluta skriva allt jag tänker, och gå o skriva ännu en text ingen får läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0