apigt värre

Okej, mitt känsloliv är märkligt just nu. Och det är komplicerat. Och ja, jag har ångest. Men ja, jag funderar starkt på att skita i den. Men nej det är inte jag som bestämmer sånt.
Nu blandas total fet lycka med total fet ångest. Och jag är ledsen verkligen, men vet lixom inte hur jag ska göra det bättre. För dig eller mig eller tredje person. För jag vet ingenting.
Önskar inte, att det inte hände för så här glad var längesen jag var. Men vill att folk ska veta att jag starkt funderar på att dunka huvudet i en vägg för att tappa minnet och slippa se dina blickar. Men det löser sig. eller?
jaja annars så är det så att jag åker hem idag. Ska bli najs, har ju lite att snacka med plutte-dutte om<3
Rage against är bäst just nu.. eller nästan gillar against me med:) hihi älskar mina fina vänner oxå..
puss ciao.. höhöhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0