det är kallt i norr...

Jaha, då var sm avklarat. Blev en flopp i år med kan man säga. Känns ju lagom kul...

Åkte ut igår, och jag kände att jag behövde bli på lite bättre humör. Så jag drog till Umeå. Efter sju timmar på en buss var jag framme! Kvart över elva rullade jag in i björkarnas stad. Träffade syster och tog taxi hem till henne o Calle.

Fick hembakat rostbröd:P det var fint! Nu sitter jag med på hennes "lektion" känns ganska slapp;) Men sen ska vi gå på stan:D

Imorn blir det träning och fest, och på torsdag blir det nog bio. Hoppas att vi ska hinna laga rödbetor med ost oxå.. hihi

Flyger hem på fredag:) Saknar alla hemma faktiskt:) Men shit vi ses ju snart ju.. ska bli en del temadagar med bästa då kan jag säga:) hihi

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: S'

Antar att den bästa är anders? :( ;)

2010-02-23 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0