Det var sjuka människor jag bodde hos.. jag svärXD

Okej, kände att det kanske var dags att berätta lite om mitt boende i Norrland. Bodde som sagt hos Siri och Calle i deras stora lägenhet. En nyrenoverad tvåa, med mkt gamla grejer.

Och trots att de är jättegoa och gästvänliga så är de sjuka. Ja ni läste rätt.. De är totalt fucking otäcka. Jag fick en chock när jag kom dit.

För det första: De är pedanter.. Detta resulterar i ett perfekt smörpaket och inga klädhögar på golvet. Därför kände jag mig tvungen att hjälpa till genom att gräva gropar i smörpaketet och placera mina saker över HELA lägenheten;). Hittade t.ex. inte min pyjamas som jag haft på mig natten innan. Fick leta i typ 20 minuter eller nåt... De bara skrattade och förstod inte att man ska använda en stor yta av golvet till saker;)

För det andra: De gör allt själva. Och då snackar vi allt som går. Fick hembakat rostbröd första kvällen jag kom dit. Som kvällsmat åt vi en dag hemgjord glass, hemgjorda maränger, hemgjord oboy (de har inget oboypulver!) och hemgjord chokladsås. Jag menar det här är sick.. fast gott :P Men de bakar allt bröd själva och köper aldrig färdigmat! Asså jag fick en chock när jag kom dit....

Men dessa miljömuppar är trots allt väldigt goa. Det är bara så att de inte har fattat fördelarna med färdiglagade köttbullar än XD Och snabbmakaroner har de inte heller..

Jag ska åka dit igen, och då ska jag ta med mig basic grejer som snabbmakaroner, oboypulver och läsk:)

well,well

That`s all I have to say about that


Kommentarer
Postat av: Siri

;)



2010-02-28 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0