Jag är hemma!

Jaha, nu är norrlands-besöket slut för den här gången. Var riktigt kul:D Igår var vi på bio på kvällen, såg farsan. Den kan jag rekomendera..

En annan sak jag kan rekomendera är inrikesflyg.. Så himla bra grej! Tog bussen till Umeå flygplats imorse, asnervös för att bagaget eller ngt skulle försvinna. Men det gick kanon att komma igenom säkerhetskontroller och annat. Kändes dock läskigt att behöva lämna min ansvarsfulla syster bakom mig och gå igenom ensam.. Snyft.

Men jag klarade det. Och på flyget till sthlm satt jag brevid en så himla go tjej. Stina 26 från Uppsala som pluggade till tandläkare i Umeå. Vi pratade om allt och kom på att vi typ var tvillingsjälar. Känns lite märkligt att kunna snacka om allt det med en främling, men det kändes kalas. Blev så go stämning att vi var tvugna att kramas lite när hon (som van flygare) lämnade av mig vid min gate. :D

Kom på flyg till Kalmar och på det flyget var det dags för nästa möte. Träffade en trevlig snubbe 30+ som var från öland och älskade fotboll. Han hjälpte mig att hitta till bageband sen:)

Hoppade på stadsbuss. Och sen hade jag totalflyt! Fick åka gratis ersättnngsbuss från Kalmar till Vimmerby.

Så som ni förstår är jag nöjd med min resa:) Och det bästa är att det snart är söndag! Då ska jag till Vetlanda och träffa mina fina vänner igen<3 Har sååå mkt att berätta;D

well,well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer
Postat av: Katta

Träningen på måndag, du har saker att berätta:D Hoppas du hade en jättebra tripp;)

2010-02-26 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0