jag längtar hem..

Okej trodde ALDRIG att jag skulle säga det här: men jag längtar hem, hem till vetlanda. Tokmycket...

Ska åka om några timmar och har redan packat... Att jag vill hem till mitt ekande kylskåp,lilla tv och antagligen svinkalla rum beror i högsta grad på att jag saknar mina vänner.

Ska bli så jäkla gött att få snacka av sig med tjejgänget i klassen och dega i soffan med Frida. Ska bli förbannat nice att träffa fantomen igen oxå såklart:D

Jaha annars så är ångesten på besök och hamrar som en idiot i mitt bakhuvud. För nej, Bäcken har inte tagit tag i sitt liv än. Har så mycket som jag borde och måste göra. Men har inte någon motivitation. Ska försöka att få kronofogden från verkligheten att sluta banka på min dörr. Men det är en utmaning kan jag lova, speciellt när alla påminner mig om vad jag borde ha gjort. Men antar att jag får skylla mig själv... för det är ju jag som är slarvig...

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0