jaha.. vad händer

Okej har ju inte skrivit på länge känns det som... Hade studiedag i fredags o den spenderades mesta dels på rumet i soffan eller sängen. Slött rätt o slätt.

I lördags hände inte så mkt, jobbade med talet. Och mina paranteser blev lite oroliga för mig när jag sa att jag var ensam hemma i lördags kväll. Men lugna, det var chill! Skönt att få va för sig själv lite faktiskt, har ju hängt med så mkt folk förra veckan:)

Jaja, söndags däremot var seg, då började jag nästan klättra på väggarna av tristess:/ Men sen kom Frida hem!!

Ooo jag hade saknat henne:) Sprang ut från mitt rum o mötte henne med en kram o sen blev det oth, popcorn o massa snack<3

jaja idag skulle jag ha hållt tal, men icke. Svenska läraren är sjuk:( jag var ju förberedd...

well,well

That`s all I have to say about that..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0