men det är ju bra ju...

Gud vad det är gött att ha tillbaka sitt internet! Kan äntligen använda datorn lite, dock otur att jag har prov på torsdag.
På tal om prov.  Idag smällde det ju för min "elev" hoppas, hoppas, hoppas att det blir ett bra betyg, om inte lär jag typ lägga mig på marken och grina...
Mitt liv är ändå rätt nice nu. Nöjd med dagen, trots att det skiter sig på vissa plan. Men det löser sig, för bäcken ler fånigt hela tiden just nu. Och jobbiga veckan den här månaden är slut. Har ni tänkt på hur bra den dagen är? när man bara- Gutt tre veckor till nästa gång. Jag slipper bry mig om all den här skiten nu! Så bra:) Det har lyft min dag.
Får lite blickar, den idag hade nog kunnat döda mig. Helt serre asså. Men jag förstår det, har dåligt samvete, men nej.. jag är för glad helt enkelt.
För trots att träningen inte går så värst bra eller är så kul, så har jag annat att se fram emot. Som att jag har glass i frysen t.ex. :P mums!
och imorn ska jag nog ta tag i mitt liv lite, men vi får se..
well,well
you know what`s next..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0