mhm..

okej.. lama dagar den här veckan. Inte mycket lektioner, tur att man agerar "stödlärare" ;) Då har jag iaf ngt att göra på mina hålor.

Morgondagen kommer oxå bli lugn, ska plugga en del då tänkte jag( till mitt egna prov oxå). Ska ju ha prov i rellen snart...

Blev inget tal idag heller läraren var fortfarande sjuk. Får se när vi tar det..

Fysvecka nu, längtar tebax till en varm hall att spela tennis i. Har ju fått springa i djup snö i två dar nu, och idag frös jag så mycket att jag inte klarade att springa  färdigt..

jaja nya tag imorn.. annars inget nytt på några fronter... jo kommit på att Against me är ett gutt band:) tack för tipset gjerling..

puss på er kära läsare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0