tillbaka, men mitt kylskåp är fullt:)

Jaha, nu är man i Vetlanda igen. Ensam hemma.. snyft. Saknar Frida lite, eller ngn annan av mina fina vänner som hade kunnat lätta upp stämningen lite. Skulle egentligen ha sett/ lyssnat på Björn Ranelid idag. Men det blev ändring, och istället åkte jag hit.
Tror att mamma fick lite dåligt samvete över det där, för hon skickade med mig massa mat! Och då menar jag massa. Både kotletter, korv,bullar,saft, mjölk och lite annat:) Fint, nu ekar inte mitt kylskåp och jag slapp handla:D
Segt att vara ensam, men det löser sig. Ser fram emot morgondagen. Ska träna och hänga lite med fantomen:) kul!
jaja annars är det OS som gäller
Ha det fint
puss puss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0