Den här veckan är inte bra... alls

Okej, veckan började med att jag tappade bort min mobil. Har fortfarande inte hittat den.
Tisdagen blev inte bättre, den dagen började med att jag inte hittade mobilen.
Hade punka på cykeln och klarade inte att pumpa den, så fick gå till tk 77 och tillbaka. Efter det fick jag GÅ ner o handla. Där hade dem inte vad jag ville ha.
När jag kom hem lagade jag mat. Men brände maten. Och branvarnaren satte igång. Efter det fick jag inte igång mitt internet. Och det funkar fortfarande inte. Så bra har det inte varit... Satt på mitt rum och längtade hem till någon som kunde ordna allt åt mig. Men var ensam hemma och uppenbarligen isolerad från verkligheten.
Igår blev det dock lite bättre när Gjerling och Frida var mina änglar. Fick låna Fridas cykel och Anders skjutsade bort mig o min cykel till Connys så punkan fixas:) Tack, tack tack!!!
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0