förfryst

Dagen började med att jag gick upp vid åtta(!) och gjorde mig klar för min o farsans tennismatch. Grejen var bara det att han hade glömt vad vi bestämt och klev upp tio i nio. Vi skulle åka nio. O så frågade han om vi skulle spela eller inte, men jag hade ju redan packat. Så han hade inget val(A). Det var skönt att få spela av sig lite, och efter 1 o 1/2 timme vann jag!! :) gutt.
Eftermiddagen har spenderats ute. Åkt pulka, grillat korv och druckit oboy. Allt i sällskap av parantesernas vänner o deras ungar. o alla vet vad jag tycker om barn?! Så ja, lite mör i huvet efter att ha hållt inne alla svordomar är jag. Men det värsta är att man blir kall av snö. Jättekall o blöt. Speciellt utan termobyxor, vilket jag inte köpt. Så nu är jag förfryst, men en sann skogsmulle har jag varit iaf:)
O än så länge håller jag mitt löfte.. tre dar nu va?? ojojoj...
jaja nu måste jag göra situps..
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0