Fredag!

Igår hade jag lite flyt faktiskt! Slapp gå till Connys  "cykelservice-grej". Precis när jag börjat knalla tutade Eric Claesson på mig och jag hoppade in i bilen och frågade vart han var på väg. Så då skjutsade han mig:)
Kom hem och då satt Mallan i hallen o väntade på mig, fikade lite.. Sen blev det träning och där slog jag av en sena!! Just det.. så den här veckan har mobil försvunnit, internet har gått sönder,jag fick punka på cykeln och en sena på racket har gått.. TJOHO så kul!!!!!! Plus att en del vänner inte mår så jättebra:(
Det positiva är radion gick så bra och att det är fredag. Ska hem idag o bli lite ompysslad förhoppningsvis. Bara jag av syrrorna som åker hem;)  Förresten var det asgott att va med Frida igår:) solade o kollade film med naturgodis:P
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0