hata hata hata telia!!

Okej den här dagen är typ som förra. Jag har skrattat bort alla lektioner med tjejerna. Har börjat träna in spice girls. Tennisen går inte bra. Och är fortfarande isolerad.
Ja för telia har tydligen inget ansvar. Okej, men ni kan se att jag har garanti, var jag köpt det och har möjlighet att skicka ett nytt. Men nej, det är ju experts sak, och om du inte har kvitto lilla gumman så är det ditt problem. Och ja det är klantigt att ha kvar allt utan kvittot. Men ändå! Säg vad jag gjort fel istället för att straffa mig du högre makt...
Längtar till fredag, imorn ska jag köpa ny mob och klänning. Och idag ska jag nog sola, känner att jag behöver ngt bra så att jag kan koppla bort telias skämt till kundservice.
Annars leker livet..
puss

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag hade ju också jätteproblem. Det är verkligen skitjobbigt; så mycket enklare för alla att bara fixa problemet liksom!



Jag vann ju till slut, det gör nog du också!



Go sister!

2010-01-20 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0