hur gammal är jag?

Det hade snöat mer sen igår, jag o plutten skottade överallt, och så hämtade vi ved:) Duktiga asså;) Tortelinis till lunch, nice..

I eftermiddags såg vi på o brother where art thou.. den är ganska kul:)

Blev utdragen till pulkaåkning av plutten med. Det kändes så fånigt, jag menar vi är 18 o 17 år:) Okej det är ingen ålder för pulkaåkning jag vet! Men vi började i en puttebacke, så det kändes fel...

Vi bytte dock upp oss och åkte bakom stallet... FY FAN vad det gick fort! Kul så det var tokigt:) Två på en snowracer. Och den som inte styrde hade typ panik, och satt o skrek ( i falsett) STYR, STYR!! Ni förstår scenariet;) Men vi klarade oss med 30 cm från stenmuren så det gick ju bra...

Jaja pulka med syrran is the shit:D O jag kände mig som fem eller nåt igen...

imorn börjar skolan, känns rätt okej ändå.. lite stressad bara..

well,well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0