så här är det

Vi hade klassfest igår. Riktigt kul, men kanske lite för mkt av det goda. Speciellt för en del;) nämner inga namn.. hihi

Förfesten ägde rum hos viccan och det var jättesnällt av henne att ta emot oss:) Vi kom så småningom iväg till hotellet..

Jag dansade som en galen och står för vad jag gjort. Guutt att vara ute med sina fina vänner;)

Hamnade på efterfest och drog hem vid tre snåret. Jag o Anders hade ju dock bestämt att vi skulle va uppe till fem, så det var bara att lyssna på lite musik o hålla sig vaken:) Sandra sov oxå hos mig:)

Dagen har varit degig, men film,donken och diskning. Fy för disk!!

nu ska jag träffa mallan. Hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0