snö,snö,snö

Massa snö är det. Idag har jag o pappa tagit ut mattorna o bankat dem i snön. Vi tittade på finalen i jvm i fömiddags med. Spännande match, glad att USA vann. Känns märkligt, gillar egentligen aldrig USA, men i hockey-samanhang ogillar jag Kanada mer. Och USA slog ut Sverige, så ni fattar...
Tycker Sverige skulle varit i final, bronsmatchen blev ju pinsam. Sån ut-klassning, nej inte kul match asså.
Jag har börjat lyssna massa på Kent. De har många bra låtar, men favoriten är den osynlige mannen: Älskar den<3
Fyll mig med luft igen 
Gör mig synlig 
Du får gärna avsky mig 
om det gör mig tydlig igen 

Om du vill visa dig igen 
Om du vill komma hit igen 
Om du vill röra mig igen 
Så måste jag vara i färg 

Fyll mig med vatten min vän 
men håll mig flytande 
Jag låter dig avsky mig 
Det gör mig tydlig igen 

Om du vill visa dig igen 
Om du vill komma hit igen 
Om du vill röra mig igen 
Så måste jag vara i färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0