Styr,styr! Och akta trädet!!

Igår var jag tillbaka i metropolen vetlanda en sväng. Skolstart, kändes helt okej. Det var kul att träffa gänget igen, även att hälften saknades;)

Idag har jag o plutten åkt snowracer igen!! Fan vad det är kul! Bytte oxå upp mig o snodde pappas termobyxor, så nu klarade vi att va ute lite längre:) Vi hade fika med oss oxå, och nånstans mellan alla skrik,skratt och vurpor fick vi lite ro på toppen av backen. :)

Och ja vi vurpade inte en, inte två utan alla gånger vi skulle ta oss ner för backen.. Många gånger tog vi oss dock ända ner innan;) Fick slänga oss tre gånger för att inte köra in i träd och bäck bara:) Men ska det va, så ska det va ordentligt:)

Ni ska jag chilla och vänta på att v75 drar igång, satte ihop ett system imorse:) Kunde inte låta bli.. kanske borde börja bli orolig? Haha nej då, nej då för idag ska jag vinna!

well,well

That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0