vuxen o ansvarfull.. alright!!

Jag är hemma hos paranteserna och tittar på alla kanaler, äter all mat och njuter av att kunna gå runt ute i hästkläder utan att behöva bry sig.

Idag har jag handlat bestick:) as-snygga hos Lloyd, de har svart plastskaft och ja är helt enkelt såå snygga. Nu behöver jag bara gafflar o knivar oxå...

Har förresten varit vuxen o ansvarsfull och ringt till telias support. Fick veta att jag ska gå ner till expert och få ett nytt usb. Sen ska det funka:) Spärrade oxå mitt kontantkort och ska få ett nytt med samma nummer hemskickat gratis:) Älskar när man tar tag i saker och det faktiskt löser sig...

jaja, ser fram emot nästa helg redan.. känner på mig att det blir kul!

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: sofie

funkar internet nu då?

2010-01-18 @ 11:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0