beslutångest

I helgen var det kanon.. Jag var på Visfestivalen två dar, både tors o fre.. Såg blandannat Caj Karlsson som var så bra att jag nästan grät. Och Ola magnell som var så bra att lyckan steg tills hela huvudet bara njöt. Mkt bra annat oxå, men skulle jag beskriva alla skulle hela inlägget gå på det, så nej.

Fantomen var ju här så i lördags var det mysdag med honom o syster. Barnhemmet sågs o allmänt degande stod på programmet.  Söndagen spenderades på en folkrace-bana. Mycket mycket roligt. I helgen har jag även varit övertänd på kubb och spottat den första körsbärs-kärnan:D

Men nu är det vardag igen, och det kan ju va gött det med. Lönen kommer på fredag.. Men jag har beslutångest så det knakar i huvet mina vänner. Plugga eller inte plugga det är frågan? Och isåfall måste jag ju komma in;) Och om jag inte pluggar måste jag lyckas få förlängt på åbro, eller jobb ngn-annanstans. Och isåfall, vad sparar man till? En tågluff i Euroupa vore fint.. Men vi får se hur det går med allt...

Jag håller på att ta tag i mitt liv och ringer massa jobbiga telefonsamtal förresten..

Well,well

That`s all I have to say about that.. längtar till fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0