underbart!

Jag var ledig i fredags så drog till Vetlanda..

Där spelade jag minigolf med två hårdrockare o fantomen:) Kul var det, att träffa underbara skåne, bekanta sig med Magnus och skratta med Fantomen.

Efter denna runda i Korsberga drog jag o Anders till Växjö.. bio o resturang :D (man har ju kommit upp sig o blivit biokompis ibland) ;)

Lördagen bjöd på disneyfilm, regn o fest i Vetlanda.. än en gång med hårdrockarna.. Trots regnet var det väldigt kul...

Söndagens spel gick sådär, men annars var det verkligen toppen. Har haft det kanon i helgen, men nu är jag trött. uppe Fem imorse..

Imorn blir det klippning, nu blir det nog Kenny Starfighter...

peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0