blommor gör kvällen

Igår gick jag upp 04.40 idag gick jag upp 04.30. Skillnaden mellan dagarna var att igår kom jag inte i säng förrän 23.08. Anledning? TRAV
Jag mamma o pappa åkte till mantorp. Vädret var härligt och loppen bra. Men jag fick inte in ngt. Inget alls. Skulle ha satt en vinnare men han gav för dåligt odds;) Men iaf vi stod vid räcket och applåderade kusken som ironiskt nog förstört hela min kväll med sina segrar framför mina hästar. Åke Svanstedt. Jag tror att han såg hur sur jag var för han slängde vinstbuketten till mig. Och det, dessa blommor gjorde min kväll:D Gav dem till faster innan vi åkte, hade ett par från studden ju ;)..
Jobbar ju som underförstått av tidiga upp-stigningen förmiddag nu. Går bra tkr jag. Bara två dar kvar nu.. Känns askalas:) Sen är det midsommar!!!
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0