jag har tagit studenten:D

Igår kom dagen som man väntat på i 12 år! ofattbart fortfarande. Dagen där man alltid stått och sett på och längtat. Nu var det vi. Det var vi!!
Lyckan var total och redan kvart över tio på morgonen var jag hes. Champangefrukost, fotografering, aulan,mat och mentorstidx2 stod på schemat. Sen var det dags. Vi sprang ut:D Ofantligt kul, marschera ner till torget med flaken och hoppa upp:) Såå kul, såå hes, sånt hålligång.
Efter allt detta spännande åkte jag o familjen o käkade, sen drog jag till anders och vidare till Östanå. Hade kul helt klart. Dansade med skåne, fantomen Kriss och phille;) Asgött. (Men balen slog detta faktiskt)
Idag har det varit häng med finaste och packning som stod på listan. Har nästan allt i kartonger nu:) Känns bara sorligt att det numera är distansförhållande som gäller. Menmen...
på måndag blir det jobb...
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0