lång tid ingenting

Så är det på många plan. Lång tid utan inlägg på bloggen. Lång tid i Vetlanda blir snart ingenting. Lång tids bekantskap blir snart.. ingenting.
Känns det? Bra visst, samtidigt jävligt förbanat tokjobbigt. Brukar träffa fantomen jämt, nu blir det nästan ingenting. Kommer sakna honom varje dag han inte är hos mig. Sitter ensam nu, och saknar redan. Men snart kommer han hit o hjälper mig vika flyttkartonger:) Klarade det inte så behövde en räddare.
Imorn är det dags, sista dagen på njudung, har inte fattat det än. Herregud vad sjukt, minns fortfarande första dan som om det vore igår.
Vet förresten vilka som räknas nu, trött på all dubbelmoral och mår illa vid tanken på att jag antagligen är exakt likadan. Men snart är jag hemma hos mina finaste syrror och det är jag glad över.
Nu ska jag måla mina naglar.
imorn ska det regna, känns inte bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0