O nu har jag blivit firad:D

Ja en vecka efter studden var det dags! Massa goa vänner o släktingar hade tagit sig hela vägen till lilla Hålbäckshult och mig för att fira min student. Var skitkul att springa ut från verandan o mötas av alla människor. För mkt folk var vi, närmare 60 med alla barn:D O det kändes jätte-lyckat! Mammas goda mat, gott dricka, hyfsat väder och fina presenter. Tror ärligt talat inte att det kunde blivit bättre!!!! :D Tack igen alla!
Förra veckan på jobbet gick förresten kanon:) Var kul att vara tebax, o nu ska jag sova för imorn blir det att gå upp 04.40 gör att ta mig till jobbet. Tackar mamma för att hon kör sin dåliga dotter utan körkort.
Tre dagar sen är det dags att ses igen Fantomen, ska hålla ut;)
ja det enda jag kan säga är väl en väldigt lyckad helg med väldigt härligt sällskap och jag tror att midsommar blir lika bra:D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0