Tagga att leva i en kartong...

Kommer att tänka på låten " Little boxes" tror den heter så. Där bor alla i likadana kartonghus. Så är det väl inte riktigt för mig men hela rummet är fullt med kartonger. Flyttade hem idag o nu sitter jag här vid familjens dator igen. Känns märkligt, men skönt, men jobbigt.

Hela familjen är hemma och det ska bli spännande att se hur det artar sig i sommar;)

Imorn ska jag jobba, är lite nervös faktiskt.. haha det löser sig nog med det med.  Det är nu jag skulle haft ett körkort.

Jag ska följa min finaste råd och inte säga ngt mer om situationen som uppstått tror jag. Fast jag inte ens sagt ngt om det innan. Där kan jag också använda mitt nya favoritord märkligt.

Nu vill jag bara att han ska logga in för jag vill prata om roliga saker, om framtid och om idag:)

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0