Against me!

Ja det känns lite så, det går emot mig just nu. Febern har stigit lite till.. Inte farligt men ändå:( Inatt var det sicko, jag fryser alltid när jag sover, men inatt svettades jag seriöst så mycket om mina ben att de var dyblöta... Slände desperat av mig täcket, och frös så att jag hade gåshud 2 sekunder senare.

Blir kvar i Vimmerby idag.. Just nu sitter jag ensam hemma, paranteserna är på auktion. Funderar på att sova lite till eller kolla film? Vet inte vilket som känns mest lockande?

Börjar oxå fundera på att kolla efter en balklänning, om jag inte kan ha syrrans?

Har oxå kommit på att facebook är en skitsida. Den borde heta fjäskbook. Allt folk skriver ska vara så jävla gulligt, eller så tkr de synd om sig själva.. Och jag tillhör samma jävla klan?! FAAN

Against me! räddar dock den här morgonen tror jag, det är typ mitt och fantomens husband.. Nice musik<3

well,well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer
Postat av: Siri

Ha! Sa ju det! <3



Ska skicka dig klänningen!

2010-03-28 @ 19:32:05
URL: http://payday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0