ångest snälla stanna kvar under sängen, eller i garderoben!

Jag är en dålig människa. Jag vet det, så snälla säg det inte till mig. Eller gör det, för då kanske lat-astrid försvinner?!
Jag ber min ångest krypa bort till sitt hörn igen, men jag tror att den inte vill lyssna. Inte idag iaf...
Igår skulle jag o Anders ha pluggat, men en väldigt väldigt fin människa och vän behövde oss. Och jag vill ställa upp för vänner i nöd. Så det blev inget plugg utan lite moralhäng med två goa tjejer istället.
Därav lite lite sömn, och därav ingen morgonträning. Ångest????
Och när man hoppar morgonträning och drar sig till skolan, då är inte herr lärare för vår ända lektion där!.. illa? Vi tyckte det och gick hem och diskade bort diskberget som skapade halv ångest-attack i morse.. Varför diskberg? Jo vi bakade muffins och chokladbollar till fikat igår.
Min mobil gick sönder igår:( :( :( Spillde saft över den och nu lever han inte längre.. snyft! Hoppas hoppas hoppas att försäkringen täcker, annars ska jag självmant kasta mig i armarna på min ångest och min självhatande sida...
jaja idag åker jag hem iaf, hoppas att parenteserna är nådiga.. nu ska jag bita sönder mina nagelband
hej...

Kommentarer
Postat av: Siri

Ajeliaj...



Hoppas allt löser sig! Styrkekramar!

2010-03-19 @ 14:59:30
URL: http://payday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0