dansa dansa dansa

Nej nu får det va nog med alla dessa gnäll-inlägg tkr jag ( och ni med antagligen).

Därför kommer ett positivt skimmer genomsyra detta inlägg:

Febern har sjunkit!! Yippie, den är nu nere på stadiga 37,1 :D aha.. asse slår tillbaka. fly du feberns väktare, annars ska du i vita blodkroppar förgöras!!! mohahaha

Det är vår ute.. jag var ute en liten stund idag, och det var behagligt, men blev lite trött..

Plutten är hemma! Hon kom igår, har ju påsklov den här veckan:) Passar bra... Hon gjorde smothie till oss idag, tror att den har hjälpt mkt faktiskt:) speciellt eftersom hon undviker mjölkprodukter i sina, och låter som en hollywood fru när hon berättar om det:D dagens garv där asså...

jaja det enda som gjorde mig ledsen var att det verkar som att vi inte fick ngn extra tid på radion?! Så jag missade le grande finale...

och allt annat i skolan jag numera släpar i.. fan

jaja prisa gudarna (eller de som styr) det är vår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0