huvudvärk

Jag har sprängande huvudvärk. Det gör ont.
Det började igår, när jag skulle kliva upp ur sängen kvart i sex. Jag reste mig upp och det kändes konstigt. Jag snubblade in mot väggen och var tvungen att sätta en hand mot den för att inte ramla. Weird!!
Resten av dagen fortsatte konstigt. Om ni har sett wanted fattar ni nog. Allting blixtrade till i ojämna pulsar och så kändes min hjärna helt fel. Blev värre på kvällen men Sandra och jag botade det med film och godis.
Huvudvärken gjorde dock motattack och var tillbaka när jag vaknade. Ska inte träna idag.. istället hoppas jag att gud ska hjälpa mig på gospellkonserten;D
jaja annars har jag ramlat med cykeln i en stor vattenpöl. Det kändes som en isvak och jag blev dyngsur...
krya på dig Astrid Karin Bäck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0