jag är en lantis...

Idag var det skönt att få sova ut kan jag säga. Kände mig såå sliten innan det...

Jag o pappa stack in till stan och kollade i antikaffärerna lite, det var riktigt skönt att traska runt bland affärerna i Vimmerby, solen sken och jag köpte en bok.

Vi var så sugna på att vandra så vi gick ner till skogen, och jag tänker inte förneka det- jag är en lantis! Jag känner det när jag kommer hem. Blir lugn av att komma ner till skogen(trots att den inte såg så rolig ut idag) och jag älskar att känna grusväg under skorna. Att höra fågelkvitter, och se hönsen picka på gården. Nu väntar jag bara på att det ska börja växa rejält. Sen är det maximalt <3

Ikväll blir det att äta kräftor, tårta och hänga med plutten. Har saknat henne! Och imorn ska jag öpnna mina paket, är nyfiken som en snorunge!! Hahaha.. moget? Eller vad säger du Siri?

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0