jag är....lycklig

Nu har slasket frusit i Vetlanda. Detta innebar att jag och fantomen gick till skolan imorse. Efter en dialog MED bilen kom vi fram till att det var för mkt snö att skrapa bort:)
Fixit mässan var väl typ dagens händelse. Och den var lam, men den innebar att jag slapp idrottsteorin och kom hem tidigt:)
Åt förresten på chili thai idag, det var najs:)
Hade tur och fick skjuts både till träningen, från träningen och till och från affären:) Såå gutt..
Är lycklig. Tanken slog mig nyss, och jag gillade det slaget.. Att få hänga med mina fina vänner, lyssna på kåldolmar och kalsipper och njuta lite gör mig glad. Saknas bara en öl...
Jaha nu ska jag städa mitt rum, fortsätta lyssna på Ola Magnell och ringa syster:)
well,well
That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0