Suprise...mina bästa fixar o trixar<3

Min helg har varit förträfflig! I fredags hängde jag hos fantomen<3 Det var kanon, vi lagade chokladpudding och käk, tittade på ett "trevligt" program- på spåret;) haha pensionärsvarning där:D

I lördags VAR VI BARA SÅÅ TVUGNA att gå upp tidigt. Det var inte jättepoppis hos mig kan jag tala om. Men det var bara för att Fantomen vägrade tala om vad han skulle göra i stan vid elva. Iaf... Vi åkte in och svängde åt fel håll i rondellen. Då blev jag nervös med tanke på att alla har haft hemlisar förra veckan.

Vi plockade upp Hannes som tydligen skulle till statiol?! Vi kom dit( jag trodde fortfarande att jag skulle bli avsläppt hemma) och där stod Sandra? Då fattade jag att det var ngt lurt..

Blev dock gladare när jag fått duscha;) Sen drog vi på roadtrip. Och jag hade ingen aning om vart vi skulle. Men vi kom till Linköping, och där käkade vi. Sen berättade gänget att vi skulle på hockey:D Vi såg LHC-Färjestad. Tyvärr förlorade LHC med 1-2. Men min dag var perfekt. Fatta vad snällt av mina bästa:D

Förfest på vägen hem, men hotellet blev en flopp. Jag o Fantomen klev in o där satt tre pers?! Så vi fick knata hem. Förfrysa benen i tajts.Men det gjorde inget alls. Det var bara att värma sig när vi kom hem;)

hahaha älskar mina bästa<3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0