träningsvärk och tårta...

Veckan skulle kunna sammanfattas i tre ord: tårta, träningsvärk och lathet...
Komplext? Nej inte farligt. Veckan började med att jag o Katta tränade bort lite mc donalds mat på gymet. Därav träningsvärken som präglat resten av veckan;)
Jag o Fantomen har hängt måndag o tisdag, därav den dåliga uppdateringen. Vi skulle ha bakat tårta i måndags. Men det blev igår istället. Asfin blev den, får se om jag laddar upp en bild. Men när man bakar tårta så blir den alltid stor.. därför tas hela mitt kylskåp upp av en tårta nu:)
Och ja, jag är lat. Asså en del kanske inte har märkt det, men det är sant. Jag hittar alltid ngt annat att göra, som att hänga med finaste tex. Dock har jag pluggat o tränat idag, så lite ångest släpper kanske...
Förresten har mina matinköp förvandlats till ett äventyr nu när fantomen oftast hänger på. Han har inte så bra fokus. När vi ska gå o handla vill han ha lista med sig. Och han ränner runt i affären. Kollar vilka presenter man får i flingpaketen den här veckan, smakar på lösgodis och läser reklamblad från estrella. När vi bara ska ha typ mjölk. Det tar tid men är lite kul.
Som när killen stannar och börjar snacka om bacon sist. - asså jag skulle kunna leva på bacon.
- kul men vi ska inte ha några nu...suck, suck suck...
-Nej men det är ju så gott! Asså tänk att få äta bacon jämt!
-jaja jag går nu, kom!
-jaha, men bacon är gott ju!! o så står han kvar och suktar i nån minut..
Och så håller det på...
Men vi handlar ihop... hahaha!!
mogna? eller va säger ni syrror??
pussar och kramar folket!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha du får skaffa koppel till honom som de ha till minihopp! btw, fatta vilket elakt namn! tänk när minihopp blir vuxen? ;) jag skulle kunna leva på glass...

2010-03-18 @ 18:06:53
Postat av: Siri

Moget... ;)



Man ska inte var mogen jämt, faktiskt. Så det så.

2010-03-18 @ 19:08:40
URL: http://payday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0