ateist javisst:)

Idag var det dags att hålla relle-talet som jag gnällde över i förra inlägget. Men jag var nöjd med det, snackade om varför folk dras till religion, ur en ateist synvinkel. Lite humor-betonat och ja jävligt sant om jag får säga det:) vilket jag ju får. haha det var kul att hålla det o se reaktioner efter;)
Nu har jag tråkigt, eller hade tills jag började prata med plutten. haha kommunikation via skype is the shit, bara lite hackigt;)
Sugen på att dra till Sävsjö o sitta på balkongen i solen, men måste plugga idag..
puss hej, kommer ge er bättre uppdatering på min tråkiga multimedia lektion imorn...
nu ska jag snart städa klart garderoben, eller som jag sa som liten gabberoben

Kommentarer
Postat av: Sofie

DET VAR JAG SOM GABBEROB!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-06 @ 17:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0