lite av allt..

Den här veckan har börjat med lite av allt. Måndagen var studiedag, och blev en degdag. I tisdags var jag inte på topp, så jäkla trött var jag. Därför blev den dagen lite som den blev, men jag klarar inte av att låtsas vara pigg och glad jämt. Det är väl ungefär vad jag kan säga till mitt försvar, men jag var väl dum då..
Började träna igen igår, det känns gött att va tebax. Körde två pass i dag med, snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorn!
Måste plugga nu, men det känns så jobbigt att börja.
Hur vet man förresten att man är god? Satt och funderade på det nyss, men kom inte fram till något vettigt.
jaja nu får jag dra igång. Markus Krunegård är mitt nyförvärv på spotify. och öl är löjligt fint, ungefär lika fint som att hänga med fantomen. Eller att veta att jag ska sola idag:)
Knäckte en nagel nyss.. inte bra, ska ju ha dem på balen.. (lät löjligt tjejig). Jag får ont i ryggen av min stol.
Det är mina tankar nu, är nöjd med mina varma mackor, och nej gud finns inte men det hjälper inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0