tisdag...

Jaha, då var måndagen avklarad, den innehöll vett o ettikett i aulan, helt okej. Lite plugg och solning med Frida, även oth:) shit vad läskigt det är just nu. peytons bror är creepy!!!

Ungarna igår var jäätegulliga! När det var dags att gå hem sa dem, - Jag önskar att vi kunde va kvar här för alltid! Jag vill inte gå hem! haha det värmde faktiskt fånigt nog;)

Idag är det radio som gäller och det är kul:) älskar vår sketch<3

annars är jag trött.. men imorn blir det fest:) som jag längtat!!

over and out....

nya musiktoppen
Here comes a regular
summerbreeze
Romeo and Juliet

o så lite sounds o progg på det....

Kommentarer
Postat av: Siri

Lite barnakär på gamla dagar? xD

2010-05-11 @ 15:24:28
URL: http://payday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0