Miss Cash?

Det är tråkigt nu.. skit, jävla aptråkigt med allt faktiskt...

Vill ha det där kortet bara, men det går ju sådär.. Fick upp en ljusglimt i mörkret o tänkte boka privat.. men då måste jag klara halkan sj först. O för att ens få köra den måste jag klara ngt slalomprov om jag bokar sj, på 40 sekunder. Inte kul.

Nu letar jag trafikskola i jönköping för att köra stadskörning där istället men hittar inte det jag vill...

Lipar nästan o vädret gör det bättre...

tror jag går o lägger mig fast klockan bara är 19.20...

har tappat lusten o inget jobb får jag.. o på tennisen vet jag inte ens vad jag har för lön, fast jag jobbat sen september..???

Känns det bra? Nej om ngn vill hjälpa till så vore fest gött.. men helgen blir hemma utan fantom för lussebak.. aja

peace out.. funderar åt helvetet för mkt på det du inte förnekade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0