någon mer med julkänsla?

Jag kan känna det.. hur stämningen börjar smyga sig på. Ni vet den där pirriga lilla mysiga klumpen i magen som kommer växa tills allt blir vitt luddigt o tok-mysigt?
Idag har jag inhandlat alla julklappar utan en, smakat min första lussekatt för i år och tittat på tomtar i skyltfönster. Jag har slagit in klappar med så nu är vi på-g :)
Det här året är det pelle svanslös som gäller som kalender :) förra var ju julens hjältar( se den, så kalas bra!!)  men fick även mysteriet på greveholm av anders.. så kanske blir två stycken? kan inte bli för mkt jul;) Om ni undrar gillar jag inte dagens kalendrar så passar på att istället va nostalgisk:) Snart ska chokladkalendern hängas upp.. jag taggar bara två veckor kvar till första biten, så nu har väl förfesten börjat? ;)
god "för-jul" på er alla:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Du är efter! Jag har för-jul-myst i två veckor nu! xD



Ska bli underbart! <3

2010-11-17 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0