nostalgisk..

ikväll har jag städat rummet o lyssnat på sån musik jag lyssnade på förr.. inte förr-förr men ändå förr. Sånt jag lyssnade på när vi umgicks. Skön musik var det:)
Så jag blev nostalgisk o lite sentimental.. men det är skönt det med ibland.. O när vi sen snackade om det som va o du till och med bad om ursäkt för en del grejer då kändes det bara tok-skönt. Färdigt, klart, avslutat men ändå lite fundersamt.  För det var otippat o det är andra gången på kort tid.. som det blivit otippat. Med två olika människor som jag uppenbarligen missuppfattat på olika sätt. Förstår inte att man kan va så borta när man är i det. O säkert är jag det med ngn nu med. Kommer va hela livet, med olika människor i olika situationer o fundera efter.
men fundera efter hjälper inte, tjänar ingenting till. och är ingenting en media-elev bör sysselsätta hjärnan med. För hade det varit på ett annat sätt hade det inte varit bra nu det vet jag. Så jag är glad men fundersam.
Nu ska jag fortsätta va sentimental o säga som du sa.. Meningen med livet är uppnådd om man har lyckats göra skillnad för en människa. Räddat en människa och gjort personens liv mer innehållsrikt o lyckligt. Det tror jag räcker för att ha nått meningen med livet. Det var fint tycker jag..
well,well...
that`s all I have to say about that.. avslutat klart men fundersamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0