rastlös?

Om jag hade ngn plan när jag satte mig här så är den borta nu.. har helt glömt bort varför jag skulle göra det..
Planen för mitt liv känns oxå bortblåst.. glider bara med o börjar få lite panik. Skulle ju ta körkort innan jul hade jag lovat mig sj.. men det finns nog inga tider.. ska nog ringa jönköping o höra om jag kan köra halk, upp o skrivningen där?! vill ju ta det så snabbt som möjligt..
Har inget jobb heller o ingen plan för våren? O plugg till hösten, känns både och. Fan jag skulle ju resa efter jul.. ville ju det, vad hände? Just det har inte tagit körkortet än...
Det som är gött nu är iaf min bakgrundsmusik.. var inne på skivlagret o köpte spontant skivan de spelade.. låter lite som Neil Young. I`m Kingfisher kallar han sig, svensken som egentligen heter Thomas Denver Jonsson.. bra är han lyssna in det.. är tipset :)
Och ja jag har den där avundsjuka känslan ibland fortfarande.. fattar inte varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0