jag är ynklig, ensam o sjuk..

Den här veckan har inte varit speciellt rolig alls..
I tisdags, (sista positiva dagen med körlektion som gick kalas;)) Började jag känna mig dålig på kvällen o sen dess har jag mått skit faktiskt.. Men nu börjar jag nog repa mig.. idag har jag orkat äta lite makaroner o städat övervåningen:D haha!!

Nej men jag tycker att det har varit segt den här veckan.. Man blir så medveten om hur ensam man är tycker jag. O ni som följer detta vet ju antagligen vad jag tycker om att vara ensam?

jaja hoppas det blir bättre snart..

ngn ringde nyss vet inte vem.. personen känner uppenbarligen mig.. o frågar efter pappa.. får spela att jag har koll o svara mm det var längesen?? jaja ingen aning bra på att spela iaf;)

nu ska jag nog fortsätta tycka synd om mig sj.. i  soffan månne??

saknar mina vänner.. filmkväll hade vart kalas;)

over...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0